Marja's PP's, Maasbree, Limburg

Beginpagina Marja's PP's | Plattegronden | Extra's | Weide/voeding | Ervaringen | Foto's/filmpjes

Marja's PP's in het kort

Locatie:Maasbree, Limburg, Nederland
Perceelsoppervlakte:Paddockparadijs 1: ca. 7.000 m²
Paddockparadijs 2: ca. 12.900 m²
Breedte pad:2 à 3 m
Totale lengte paden:Paddockparadijs 1: ca. 530 m
Paddockparadijs 2: ca. 430 m
Extra’s:paddocks op de hoeken; ‘langzame’ hooibakken; schuurpalen; schuilstallen; poel; heuvel
Aantal paarden:7 (3 ruinen, 4 merries)
Ras:IJslandse paarden


Nieuws

Hieronder kun je berichten aanklikken over nieuwtjes, wijzigingen en plannen m.b.t. mijn paddockparadijzen. Het laatste nieuws staat bovenaan.

Toekomstplannen

Ik heb nog veel plannetjes en ideeën voor mijn Paddockparadijs.
Ik wil hier en daar nog meer verharding aan gaan brengen in het pad, bijvoorbeeld met grasbetontegels (zie ook Verharding).
Verder wil ik het pad nog een wat natuurlijker uitstraling geven door natuurlijke elementen aan te brengen, zoals rotsblokken en boomstammetjes.
Er blijft dus nog genoeg te doen!

Volgende pagina

Terug naar vorige pagina


Heb je vragen, opmerkingen, tips of ervaringen m.b.t. dit onderwerp?
Hieronder kun je reageren. Alvast bedankt voor je reactie!