Uitbreiding van mijn PP

Nieuwsbericht van woensdag 8 april 2009

Een extra 'lus' aan mijn PP

Ik ga mijn PP een stukje uitbreiden. Rondom het kleine weitje (ca. 800 m²) aan de voorkant van het huis komt ook een pad. Kijk op de plattegrond op deze pagina om te zien waar dit weitje precies ligt.
Langs het nieuwe pad komt dan ook nog een piepklein paddockje, eigenlijk niet meer dan een inhammetje naast de voormalige varkensschuur. De witte stippellijn op de afbeelding is het nieuwe pad. Het beige gedeelte is het al bestaande pad, dat nu dus wordt uitgebreid.
Als de paarden gebruik gaan maken van deze nieuwe PP-lus kan ik ze ook zien vanuit mijn woonkamer, leuk!
Vandaag heb ik alvast prikpaaltjes uitgezet op de plaatsen waar de 15 houten palen voor het nieuwe pad de grond in moeten. Werk aan de winkel dus!

Terug naar vorige pagina


Heb je vragen, opmerkingen, tips of ervaringen m.b.t. dit onderwerp?
Hieronder kun je reageren. Alvast bedankt voor je reactie!